MusicMedia

„Amíg a muzsika szól, a világ is sokkal szebb.”

A Sonova vásárolta meg a Sennheiser Consumer részlegét

A két cég közösen dolgozik a jövőben a Sennheiser márka fejlesztésén. Februárban érkeztek az első hírek, hogy a Sennheiser partnert keres a Consumer üzletágához. Most a cég örömmel adta hírül, hogy a Consumer üzletágat illetően a jövőben a svájci (Stäfa) székhelyű, Sonova Holding AG multinacionális céggel fog együttműködni. A Sonova a Sennheiser Consumer Electronics üzletágát teljes mértékben átveszi. A tervek szerint az üzletág átadása a Sonova részére – a hatósági engedélyeztetés függvényében – 2021 végéig megtörténik.

A Sennheiser szórakoztató-elektronikai termékei a kiváló hangzás és az egyedülálló hangzásélmény világhírű képviselői. A továbbiakban a Sonova ezt az innovatív hallássegítő megoldások terén szerzett szakértelmével fogja gazdagítani. A Sonova bevonásával a Sennheiser Consumer üzletág hosszú távon megerősödik és a növekedést szolgáló új piaci lehetőségek nyílnak meg előtte.

Az együttműködés keretében közös Sennheiser márkanév alatt az ügyfelek számára a jövőben is elsőosztályú audio megoldásokat kíván nyújtani a cég. A Sonovával együtt a Sennheiser fontosnak tartja, hogy a vásárlók számára a Sennheiser márkaélmény továbbra is változatlan és következetes maradjon.

A Consumer üzletágat érintő partnerségi megállapodást követően a Sennheiser minden figyelmét és erőforrását a Pro Audio, a Business Communications és a Neumann üzletágra összpontosítja. A Pro Audio szegmensben tovább kívánja erősíteni a jelenlegi kiváló világpiaci pozícióját, különös tekintettel a digitális szolgáltatások bővítésére. Az üzleti kommunikáció területén a következő években jelentősen bővítené a Business Communications termékválasztékot. A Sennheiser célja, hogy termékeivel a világ minden tárgyaló- és előadótermében jelen legyen. A Neumann pedig legendás termékeivel már jelenleg is a világ egyik legismertebb márkája a stúdió minőségű audio megoldások terén. A digitális munkafolyamatokra összpontosítva itt is az üzletág bővítésére törekednek.

További információkért olvasd el a hivatalos sajtóközleményt itt, valamint Daniel és Andreas Sennheiser társ-vezérigazgatók üzenetét itt.

A Sonova svájci központja

Röviden a Sonova vállalatról

A Sonova, melynek székhelye a svájci Stäfában található, az innovatív hallássegítő megoldások vezető szolgáltatója. A cégcsoport a saját márkáin (Phonak, Unitron, Hansaton és Advanced Bionics) túl a hallásgondozási (audiológiai) üzletágon belül a következő márkákat is képviseli: AudioNova, Geers, Boots Hearing Care, Connect Hearing és Lapperre. A Sonova az iparág egyik legátfogóbb termékválasztékát kínálja ügyfelei számára: a hallókészülékektől kezdve, a cochleáris implantátumokon keresztül, egészen a vezeték nélküli kommunikációs megoldásokig.

A cégcsoport – a hallásgondozás egész területét felölelve és egyfajta egyedülálló, vertikálisan szervezett üzleti stratégiát követve – három alapvető üzletággal rendelkezik: hallókészülékek, hallásgondozás és cochleáris implantátumok. A cégcsoport az iparág legkiterjedtebb értékesítési és terjesztési hálózatát mondhatja magáénak: több, mint 50 saját nagykereskedelmi vállalattal és több, mint 100 független forgalmazóval. Ezt egészíti ki a Sonova hallásgondozási (audiológiai) üzletága, amely 20 kulcsfontosságú piacon és mintegy 3300 helyszínen kínál professzionális audiológiai szolgáltatásokat.

Az 1947-ben alapított cégcsoport jelenleg szerte a világon több, mint 14 000 elkötelezett alkalmazottat foglalkoztat. A 2019/20-es pénzügyi évben a Sonova értékesítési forgalma 2,92 milliárd svájci frank, nettó nyeresége pedig 490 millió svájci frank volt. Az egyes üzletágakon keresztül, valamint a Hear the World Foundation alapítvány támogatásával a Sonova egyetlen hosszútávú célt tart a szeme előtt: egy olyan világ létrehozását, amelyben mindenki szabadon élvezheti a hallás örömét és így a korlátoktól mentes életet. További információkért látogass el a www.sonova.com és a www.hear-the-world.com weboldalra.
 
Related Posts:
1. 1 pár habszivacs lemez fülpárnához
Related Posts:
1. Hallottuk a Sennheiser ORPHEUS fejhallgatót (AV-Online)
2. A Sennheiser sikere a Coldplay-jel
3. Az autógyártás lenyűgöző világa a Tourguide 2020-D közvetítésével
4. Egyedülálló – az evolution mikrofonok most ünneplik színpadi sikertörténetük kezdetének 15. évfordulóját


2021. május 22. 14:50

Minden jog fenntartva. 2024 - Instrument Reklám/MUSICMEDIA