Ha egy emberöltőhöz viszonyítjuk, nem tűnik soknak 6 év, azonban ne felejtsük el, hogy minimum ennyi idő telik el születésünktől az első iskolában töltött napig, vagy ennyi ideig érlelnek tölgyfahordóban egy Simona Grappa XO-t. 6 év kellett ahhoz is, hogy Bradley Cooper begyakorolja a Maestro című film egyik jelenetét, de ahhoz is, hogy a Jaeger-LeCoultre megtervezze csúcsmodelljét, a Reverso Hybris Mechanica Calibre 185-ös típusú karórát. Ha innen nézzük, 6 év bizony hosszú időnek is tűnhet, különösen, ha munkáról vagy várakozásról van szó.
De vajon mi köze ennek a QSC termékeihez? Nagyon is sok, ugyanis minden Magyarországon vásárolt CP, K.2, KS, KW és L-osztályú hangsugárzóra, valamint GX és GXD erősítőre ennyi garanciaidő vonatkozik! Ehhez azonban meg kell tennünk egy fontos lépést és a továbbiakban ehhez szeretnék némi segítséget nyújtani.
Mit is kell tenned pontosan, hogy érvényesítsd ezt a 6 éves garanciaidőt a vásárlásod után? Először is regisztrálj az adataiddal a www.qsc.com oldalon (név, email cím, vállalkozásod neve, majd jelszó), hiszen csak meglévő account-hoz tudsz felvinni terméket. Ha ezzel megvagy, a következő oldalra fogsz jutni: https://www.qsc.com/nc/login/my-qsc/
Rákattintva a Product Registration gombra, máris eléd tárul a regisztrációs felület:
Amint megjelent előtted ez a 4 főbb állomással rendelkező űrlap, el is tudod kezdeni a kitöltését. Első körben személyes adataidra kíváncsiak (Customer), melyek közül csak a csillaggal jelölteket vagy köteles megadni.
Amint ezek begépelésével vagy automatikus kitöltésével megvagy, következhet a legfontosabb rész, ahol meg kell adnod a terméked/termékeid gyáriszámát (Serial Numbers)!
A szám begépelése után, ha nem rontottad el valahol a 9-14 karakterből álló sorozatot, a rendszer automatikusan azonosítja a megvásárolt terméket. Ezután már csak a vásárlás pontos dátumát kell megadnod (Date Purchased*) és feltölteni a számlát. Fontos, hogy a számlán szerepelnie kell a gyári számnak, amennyiben nem találod rajta, azonnal vedd fel a kapcsolatot az üzlettel, ahol vásároltál! A számláról készült, jól olvasható fotó is megfelel, nem feltétlenül van szükség PDF dokumentum feltöltésére. Természetesen több terméket is feltölthetsz, ezt a „+” gomb megnyomásával, további sor hozzáadásával érheted el!
Örömmel jelentem, hogy jól haladunk, most következnek a szakmai irányultságra vonatkozó kérdések (Warranty Registration Questions), mellyel az oldalon történő regisztráció közben is találkozhattál már. Itt arra kíváncsi a QSC, hogy milyen területen dolgozol a termékeivel, ennek pedig az az oka, hogy így jutnak megfelelő információhoz és tudnak olyan irányba fejleszteni, ami még inkább megfelel a vásárlók elvárásainak.
Ha ezzel is megvagy, már tényleg csak tiszteletkörök vannak hátra. Először is add meg, hogy milyen lokációval használod a terméke(ke)t (Product Used).
Permanently Installed – fixen szerelt eszköz
Portable (Personal Use) – hordozható (személyes használat)
Portable (Equipment Rental and Production) – hordozható (bérlés/üzleti használat)
Home – otthoni felhasználás (személyes használat)
Ezután pedig hozzájárulhatsz, hogy a QSC szoros kapcsolatban maradjon veled (Connect with QSC), tájékoztasson a fejlesztéseiről, oktatóvideókról és minden másról, amit fontosnak ítél, hogy tudj róla. Amennyiben a kérdésre igennel válaszolsz (Yes), ezt később bármikor kikapcsolhatod!
Nincs is más dolgod, mint rákattintani a Submit gombra és élvezni azt a nyugalmat, amit a QSC eszközeid 6 év garanciája nyújt számodra, amihez az itthoni forgalmazó további előnyöket is kínál:
Amennyiben megtörténik a baj, akkor sem maradsz eszköz nélkül, hiszen ha 5 napon belül nem tudjuk megjavítani, csereterméket ajánlunk fel a javítás időtartamának fennmaradó idejére!*
Ez a szolgáltatáscsomag úgy gondolom, hogy mindenképpen megéri ezt a néhány kattintást, de nagyon fontos, hogy ne feledkezz meg a vásárlástól számított egy hónapon belül regisztrálni!
*Ez a szolgáltatás kizárólag a Magyarországon vásárolt QSC termékekre érvényes.
2024. augusztus 1. 10:52