MusicMedia

„Amíg a muzsika szól, a világ is sokkal szebb.”

G-Lab WW1 wah pedál



Egy olyan termék, ami cseppet sem új, bár a gyártó kevéssé ismert. A cikk apropója az, hogy a megjelenésekor általunk készített videó átlépte a százezres nézettséget.


Azoknak, akik nem ismernék a márkát, egy kis színes háttértörténet a lengyel gyártóról. Az első prototípus egy műhely asztalán született meg. Ebben semmi meglepő nincs addig, amíg ki nem derül, hogy a műhely amúgy az egyik legnagyobb európai pénztárgép gyártó vállalaté. Az egyik ottani mérnök, hobbigitárosként kezdett kütyüket gyártani, erre figyelt fel egy fiatal manager és győzte meg a cégvezetést  a termékpaletta fejlesztéséről és a gyártás megkezdéséről. Így valóban gitárostól gitárosoknak készülnek a cuccok, amelyet a pénztárgépek strapabíróságával terveztek. Az tény, hogy ipari formatervezőt nem ismerek, de ez a készülékek funkcionalitását nem rontja.



A pedálról, ami a gyártó választékának egyik legfontosabb eleme. Masszív ház és mechanika, optikai érzékelő, így az egyetlen kopó alkatrészt is kiiktatja. Eddig ez egy jó wah pedál, de mi benne a különleges? A rajta és benne található kapcsolóktól, melyekkel a végtermék szabható személyre. Kapcsolható mély emelés, változtatható intenzitás, kapcsolható Q faktor, és 3,5dB hangerő boost. Ezek a paraméterek az MWW1 verziónál midi parancsokkal távvezérelhetőek. De a legszebbet a végére hagytam. Az effekt ki-be kapcsolása is változtatható. A hagyományos kapcsolás mellett egy ún. Touch Mode is beállítható, amivel "lábrátétellel" lehet aktiválni az effektet. Ez azért is jó, mert (1) nem marad bekapcsolva az effekt véletlenül, (2) a szűrő használatára több mód is nyílik, ezzel színesítve a játékmódot.



De ezekről itt a videó:



A videón hallható hang egy Fernandes strat > Marshall Bluesbreaker pedál > G-Lab WW1 wah > VOX AC30CC2X kombó > Audio-Technica AE3000 mikrofon > KORG MR2000 rögzítő jelúton került rögzítésre. Nincs utómunkázva.

Hajdu Zoli


2016. május 23. 08:03

Minden jog fenntartva. 2024 - Instrument Reklám/MUSICMEDIA