MusicMedia

„Amíg a muzsika szól, a világ is sokkal szebb.”

Közelebb hozzuk az embert az általa kezelt technikához...

Az AVmax Hungary Kft. a HANOSZ legújabb tagja, és a hazai audio-vizuális piac egyik új, meghatározó szereplője. A cég létrehozásának körülményeiről, történetéről, a képviselt márkákról és a jövőképről beszélgettünk Hodován Róberttel, a cég ügyvezetőjével.

Miért jött létre az AVmax, mesélj egy kicsit a cégről?

Amikor 2012 –ben létrehoztuk a céget, az állítólagos gazdasági válság vége felé jártunk, és minden barát, vagy partner lebeszélt minket a cégalapításról, de mi valami újat szerettünk volna hozni a piacra, és nagyon határozott elképzeléseink voltak arról, hogy miként nyújthatunk valami mást, jobbat a hazai vásárlóközönségnek.
A cég egyébként családi vállalkozásként indult. Apósommal, Kuczor Ferenccel döntöttünk úgy, hogy belevágunk. Az ő műszaki tudása, az én marketing szemléletemmel társult, ami egy igen jó párosításnak bizonyult. Ezen felül édesapám zenész volt, hazai képviseletként Ő hozta be ’98 –ban Magyarországra a Dynacordot és az Electro-Voice-ot, így az utam a szakmába egyenesen vezetett.
Jómagam és kollégáim is tevékenykedtünk már az audio-vizuális piacon korábban, és azt figyeltük meg, hogy a főként üzleti ügyfelekből álló vásárlóréteg kétfelé szakadt: az egyik, akik a különböző AV eszközök funkcionalitását a legköltséghatékonyabban szeretnék igénybe venni, a másik csoport, aki a termékek funkcióján túl valami pluszt, többletszolgáltatást vagy magasabb esztétikumot is elvár a rendszerétől. Az AVmax azért jött létre, hogy főként az utóbbi vásárlóközönséget szolgálja ki.

Akkor nem ugorhatok be egy pár aktív hangszóróért?

Dehogynem, sőt! Mindig örömmel szolgáljuk ki az egyszerűbb igényeket is, mert ilyenkor van alkalmunk emberekkel foglalkozni, beszélgetni kicsit a termékekről, szakmáról, de mi jellemzően a professzionális épülethangosításra és vizuáltechnikára rendezkedtünk be. Inkább irodaként, mintsem boltként funkcionálunk.

Milyen márkákkal foglalkoztok?

Az általunk tervezett rendszerek összetettségéből adódik, hogy nagyon sok márkával dolgozunk. A három legfontosabb képviseletünk jelenleg a litván székhelyű, professzionális, de ugyanakkor kiváló ár/érték arányú épülethangosítási termékeket gyártó AMC, az abszolút csúcskategóriás wireless intercom és indukciós hurok eszközöket előállító amerikai WilliamsSound, valamint az olasz vetítővászon gyár, a Screenline. Előkészítés alatt áll több meghatározó audio gyártó cégünk általi képviselete is, de ezekről egyelőre bővebben nem beszélhetek... 
Nagyon sokszor dolgozunk továbbá Bosch, Extron, Epson és Sony termékekkel is, de nekünk sosem a felhasznált márka, hanem a végeredmény a fontos, hogy a rendszer átadása után a vevő arcán ott legyen a mosoly, és elégedetten vegye birtokba eszközeit. Volt már olyan, hogy egy eddig még nem létező terméket hoztunk létre ennek érdekében...

Ezt hogy érted?

Például Kiskőrösön egy autómúzeum komplett audio-vizuális rendszerének megtervezésére kaptunk megbízást. A tulajdonosok korábban jártak a stuttgarti Porsche múzeumban, ahol egy hangtölcsér alá állva hallhatjuk az autók motorhangjait. Ők is valami hasonlót szerettek volna, de egy kicsit másképp. A cikk végén található linkek közt elérhető erről az esettanulmányunk. Érdekes, szép kihívás volt.

Merre tovább, hogyan képzeled el a cég jövőjét?

Jól látható az a tendencia, hogy mindennapi életünket egyre jobban átszövik a technikai eszközök. Ez ugyanígy, vagy fokozottan érvényes az üzleti életben is. Egyre több technikai termék vesz minket körül munkánk során, amik használata nem kis kihívás elé állít minket, pláne az idősebb generációt. Mi azért dolgozunk, hogy ezen eszközök / rendszerek használatát leegyszerűsítsük, közelebb hozzuk az embert az általa kezelt technikához.
Minden cáfolat ellenére azt látjuk, hogy egyre több és jobb minőségű audio-vizuális eszközre, rendszerre van igény, ez bíztató cégünk jövőjére nézve.

Köszönöm, és további sok sikert kívánok Nektek!

Én köszönöm a lehetőséget, és végül had osszak meg veletek néhány linket arról, hogy mivel is foglalkozunk:

http://www.avmax.hu/referenciaink/186-best-western-plus-lakeside
http://www.avmax.hu/referenciaink/84-old-car-center-veteran-automuzeum

Music Media Magazin


2015. augusztus 23. 11:28

Minden jog fenntartva. 2024 - Instrument Reklám/MUSICMEDIA